AGG power hà criatu suluzioni intelligenti chì guarantisci un fornimentu ininterrottu adattatu à i bisogni di u settore di e telecomunicazioni.
Questi prudutti coprenu a putenza da 10 à 75kVA è ponu esse adattati Una cumminazione di l'ultime tecnulugia di trasmissione è di cuntrollu, adattata cun un focus tutale nantu à e esigenze specifiche di u settore.
In questa gamma di prudutti, offremu gruppi di generatori compatti chì includenu in più di u standard AGG, una gamma di opzioni, cum'è i kit di mantenimentu di 1000 ore, carica fittizia o cisterne di carburante di grande capacità, etc.


Control remoto
- U cuntrollu Remote AGG pò sustene l'utilizatori finali chì facenu tempu dopu
serviziu è cunsultazioni serviziu da traduzzione multi-lingua App da
distributori lucali.
- Sistema di alarme d'emergenza
- Sistema di ricurdà di mantenimentu regulare
1000 Ore Senza Manutenzione
Induve i generatori funzionanu continuamente, u più grande costu operativu hè per u mantenimentu di rutina. In generale, i generatori necessitanu servizii di mantenimentu di rutina ogni 250 ore di funziunamentu cumprese a sostituzione di filtri è oliu di lubrificazione. E spese di operazione ùn sò micca solu per i pezzi di rimpiazzamentu, ma ancu per i costi di u travagliu è u trasportu, chì pò esse assai significativu per i siti remoti.
Per minimizzà questi costi operativi è migliurà a stabilità di funziunamentu di i gruppi di generatori, AGG Power hà cuncepitu una soluzione persunalizata chì permette à un generatore di funziunà per 1000 ore senza mantenimentu.

