Se un ospedale soffre una mancanza di energia ancu per uni pochi di minuti, pò esse pussibule di misurà u costu in termini ecunomichi, ma u costu più altu, quellu di u benessere di i so pazienti, ùn pò esse misuratu in milioni di dollari o euru.
L'uspitali è l'unità di emergenza necessitanu gruppi di generatori chì sò quasi infallibili, per ùn dì micca un fornimentu d'emergenza chì assicura un putere cuntinuu in casu di fallimentu di a rete.
Moltu dipende di quella fornitura: l'equipaggiu chirurgicu chì utilizanu, a so capacità di monitorà i malati, i dispenser autumàticu di medicazione elettronicu... In casu d'una mancanza di corrente, i gruppi elettrogeni anu da furnisce tutte e guaranzia ch'elli puderanu mette in opera. in un tempu cusì cortu chì ùn affetta à pena ciò chì succede in chirurgie, test di bancu, laboratori o in i sala di l'uspidale.
Inoltre, per prevene tutti l'incidenti pussibuli, a regulazione impone chì tutte e tali istituzioni sò dotate di una fonte d'energia di salvezza autonoma è almacenabile. I sforzi fatti per risponde à queste obbligazioni anu risultatu in a generalizazione di i generatori standby in istituzioni mediche.
In u mondu sanu, un gran numaru di cliniche è ospedali sò dotati di gruppi generatori AGG Power, capaci di furnisce un suministru di l'electricità intornu à l'ora in casu di mancanza di rete.
Cusì, pudete dipende di AGG Power per cuncepisce, fabricà, cumissioni è serviziu interi sistemi pre-integrati, cumpresi gruppi di generatori, interruttori di trasferimentu, sistemi paralleli è monitorizazione remota.